23:46
איך לפתות זכר של גבר

שותף אדם לא קל, במיוחד אם הוא נולד תחת סימן של נקבה כזו בתולה. מסיבה כלשהי, היתה סטריאוטיפ כי הוא הטבע הרומנטי והרומנטי. אבל הכוכבים מדברים על האחר בכלל. ויש צורך להקשיב לזה, במיוחד אם תחליט לפתות את איש האיש.

גברים זכר גבוה בתולה

קודם כל, כל הגברים שנולדו תחת סימנים אלה של גלגל המזלות מחושבים מאוד. הם אוהבים לשקול כסף וכל ההצלחות של האנשים שמסביב מעריכים, על סמך רווחתם. זכרים כאלה לבד וקשה לשכנע. לעולם אל תנסה לנער את נקודת המבט שלך.

עורות בתולה בבחירת חברים ומשירותיהם. הם לא צריכים אבבה מי ילדה. טיפשותם של המחמאות דוחפת נשים. למעשה, אלה הם אישים מורכבים מאוד הדורשים גישה מעמיקה. גורמים מרגיזים בחייו של בתולות הרבה. אז אתה באמת צריך לנסות לא להיות אחד מהם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

הגברים שנולדו תחת הכוכב של הבתולה, מתייחסים לבריאותם. אורח חיים פעיל, בילוי בטבע ובהרגעה, כל זה חלק בלתי נפרד מהחיים של בנים כאלה. אם אתה לא מוכן לחלוק את האינטרסים שלך ולפעמים בלתי נראה, ואז לעבור בין גברים תובעניים של הבתולה. זה עדיין שווה לשקול את העובדה שהם פעולות עבודה uncorporeal. אין להם זמן לאהבה. בנישואין תצטרך להירדם לעתים קרובות מאוד, בעוד בן הזוג של הבעל לומד את הגרפים ועושה דוחות כספיים.

אני רושם על הבתולה הגברית

אל תפחדו מכל התכונות הנ"ל של החבר'ה האלה. כמובן, הם מורכבים ולא תקינים. אבל יש מקומות חלשים להיות מושפעים. התחלה נחוצה מהתאריך הראשון.

  • אני מעריך את האוצר. ודא שאתה מציע לשלם חצי החשבון. במקביל, הקפד להוסיף את הביטוי - אני יודע כמה כסף הוא, אז אני מציע לשלם חצי ארוחת ערב. כמובן, הבתולה תשלם ארוחת ערב, אבל זה יהיה נאמן יותר לשקול את האישיות שלך.
  • לדון בבעיה שלך בעבודה ולבקש מהמועצה. עם הבניין הנכון של הדיאלוג, הבתולה תהיה רושם של צורך חסות והגנה. זה מה שאתה מקבל. ברגע שגבר רוצה לדאוג לאישה, הגיע הזמן לכלול את הקסם שלי במלואו.
  • אל תמהר לשכב איתו במיטה. אנשי השלט הזה נהנו ממשחות ארוכות וקצוצות. זה לא יבהל אותו אם הדלת לחדר השינה שלי תפתח על המינוי הראשון. מחממים עניין ואינם רצים להתמקח. מזל בתולה לא מאלה הזכרים מסתכלים בצוואר הנשים, הם לא יכולים להתמודד עם הבשר שלהם. באהבה הם גם חישוב, כמו בעבודה. הם לא מתפשטים במלואה, אם אישה חסכונית מולו ואינה מייצגת כל עניין. להיות מסתורין, גם אם אתה רוצה להפעיל את האובייקט של תשוקה השמיכה.
  • הקפד להכריז על ההצלחה שלהם לעבוד או לעסקים. התוכן מפחיד משם כגברים. הוא מאמין בכנות כי סירת המשפחה רק לשחות אם שני בני הזוג לעבוד בשוטים. לעשות לפחות את הנוף שאתה לא צריך כסף, ולא עובדה זו אתה מעוניין ביוגרפיה הלוויין.
  • להיות אופטימיסט לגלות את משפחתו. אם אתה רוצה להתאהב בחורה, לגלות איך אמה מתנהגת בנישואין. אתה צריך ללמוד ממך להיות אותו מושלם. בנים נולדו תחת שלט זה, אני מעריך את ערכי המשפחה ועושה את אמם.
  • נושאים לשיחות צריך לכסות את התחביבים שלך ותחביבים. זוהי האפשרות המושלמת ביותר אם אתה לא יודע מה עוד לדבר. לדבר על ספרים ואתה אוהב זמן מבזבז אינטלקטואלית. להזמין אותו לתצוגה, אל תשכח לחקור את ההודעה על האירועים לחודש הבא.
  • טַעַם. שמלות קצרות עם משענת משענתה פתוחה דמויות וולגריות. אבל בנזירה כדי להיות מיותר. עדיף לשים על שמלה קלאסית עם תשומת לב קלה לכנות. לדוגמה, חצאית באורך בינוני וחולצה קלה.
  • כפי שאתה יכול לראות, את המשימה של לפתות את הזכר של הבתולה, קשה מאוד. אתה לא צריך בדיחות טיפש ותנועות גסות. לא לטפס על זה עם נשיקות וחיבוקים. ולכבד את אמא. רק כך יובטח הצלחה.

    Просмотров: 249 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar