23:46
איך סוף סוף לעשות kunnyingus ולתת הנאה נעורים

לא כל בחור יודע איך לעשות cunnilingus לעשות, כך הגברת נבדק אורגזמה. ישנן מספר טכניקות, בעקבות איזה הבחור יכול, בסופו של דבר, להשיג את התוצאה הטובה ביותר ולהביא את הגברת שלהם אקסטזה.

התוכן של המאמר

למה היא מבולבלת? 2 פלוס לגברים ולגברות 3 לפי סטטיסטיקה .. 4 מה היא, בסופו של דבר, לא אומרת? 5 כללים ראשיים של אוראלי 6 איך לבשל 7 תנוחות עבור KUNI הטוב ביותר 8 טכניקה Kunilongus 9 האם זה אפשרי לקבל אורגזמה חזקה? 10 איך לא לעשות cunnilingus 11 סודות שיהפכו את הטוב ביותר cunnilingus 12 עולם הסקסולוג 13 מה אנשים חושבים על זה 14 מה חושבים בנות על זה?

למה היא בסופו של דבר מבולבל?אני

רוב הנשים לא יכולות באמת לשחרר במיטה, כי לאור החינוך הם בלוקים פסיכולוגיים. כולם ברורים לכולם על העובדה כי שני גברים איתך ואנחנו תמיד מדברים, לעתים קרובות לא, באופן כללי, יודע כמה נכון, בסופו של דבר, לעשות kunnilingus.

ולא שותף זולה, cunnilingus, לשים את זה קצת, יכול להפוך משהו נורא. שמו של חוק "cunnilingus", אשר נראה מגיע מ "Cunnus" - איברי המין "לינגו" - ליקוק, כבר, זה הפך להיות צורך בסופו של דבר התהליך. כדי לספק אהוב הנאה אמיתית, אתה צריך להבין איך, זה הפך, הנשים מסודרות.

מקצוענים לגבר ולערידות

שבירה I סקסי משחקים לעשות דברים טובים יותר בין השותפים. יש לציין כי כמעט כל הגברים אוהבים מציצה, אבל עם כל זה, הם עצמם לשקול הנאה אוראלי מאשר נורא ו לא מובן.

אבל, במקום שותפים עדיין נפתר על צעד דומה, הם מקבלים הרבה יתרונות:

בתחילה עקרונית שותפים זה לגדול ביטחון, הם סוף סוף ללמוד לפתור כמה שאלות לא מצפות טריק. קבלת הנאה הדדית ומסירה ליהנות מלהיות שותף - אלמנטים עיקריים של מין בצמד, שבלעדיו עניינים אמיתיים הם בלתי אפשריים.

לא לספור איך כולם נמס, השותפים חווים תחושה של הקשר, כי כרגע יש להם אחד, באופן כללי, את הסוד לשניים. עבור גבר, cunnilingus יכול גם לתת רגשות חדשים, כי הוא יוכל להרגיש את האורגזמה של נשים עם שפתיים, ולכן, זה יהיה מחכה הנאה בלתי היניתה.

לפעמים סקס אוראלי - ההזדמנות היחידה עבור שותף, בסופו של דבר, לחוות אורגזמה, וזה גם מאוד עקרונית.

על פי הסטטיסטיקה ... 3

אני תוהה מה לא משנה מה שבע ליידי מתוך 10 על פי הסטטיסטיקה או ניסו מין אוראלי או מאוד לבסוף יהיה כתוב. אבל, כמעט הכל תלוי בניסוח של הבעיה.

במקום זאת, באופן כללי, לשאול את הגברות: "אם חלמת על cunnilingus לפחות פעם אחת בחיי", התשובות יהיה 20% יותר חיובי. לרוב, בנות רוצה, בסופו של דבר, לשחרר ולרצון ליהנות, אבל לא יודע איך לומר על הרצון שלהם לאדם אהוב.

כי היא, לשים את זה קצת, לא אומר?4

לעתים קרובות הנשים מפחות הביעו את המחשבות שלך כדי לשמור על שותף, אבל היא שותקת או גניחה, אבל לא מן הנאה, אירועים עשויים להיות מספר:

זה כואב - זה כמה מאיתנו התרגלו לזה, הכי הרבה סיבה נפוצה. חיצוני, כפי שרבים באים לידי ביטוי, איברי המין, כגון הדגדגן והפולווה רגיש מאוד לפחות קצת מגע, ולא גבר, זה הפך, לגרד עור עדין מסמרים או זקן, אז בהנאה, בסופו של דבר, זה יהיה רחוק לשמים.

לפעמים, בשל העובדה כי האיש לא יודע איך הם מסודרים הגברות, מנסה "לפתוח" את הדגדגן, אבל זה גם לא הכרחי לעשות.

גם ליידי יכול דאגה בשל העובדה שהאיש לא שטף את ידיו. במקום הנאה זה רק לחשוב על איזה חיידקים ווירוסים יכולים לעלות על העור שלה איברי השולח.

קיצוניות אחרות - האיש משלים במהירות את המקרה, שוכח את זה בעוד שתי דקות הגברת לא יוכלו לקבל את ההנאה שנספרה. לרוב הצורך מרבעה עד 20 דקות כך, להיות, לקבל אורגזמה. אולי העובדה שהגברת שבסופו של דבר יכולה לצרוח מאקסטזה "אל תפסיק" ואת הטוב ביותר, זה היה מסוגל לעשות אדם בשעה כזאת - המשך חיבה עם אינטנסיביות מעט גבוהה יותר.

עם כל זה אתה צריך לשמור על הראש שלי על תחושת המדידה.ב, כראוי, התרבות הרוסית יש קודם סקס - נושא בלתי חוקי, והגברות שהובילו בקפידה, כדי להילקח, איך נבלה את הזכות, את האיברים האברי המין כמשהו מגונה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגברת מתונה, המשחקים עם השותף ייראה למשהו פראי לחלוטין, וכפי שהוקם, בלתי מובן, במיוחד, ולא יחליט פתאום כדי לומר לקוננילוס. אתה יכול לפתור את העסק הזה רק בדרך של דיונים, rewards של אמון הדדי בין השותפים. בנוסף, זה עקרוני כי הבחור יודע איך לומר Kunnilingus, לא לגרום לכאב הנערה.

הראשי, בסופו של דבר, את הכללים של אוראלי Lask5

החלק הגלוי של הדגדגן יכול להזכיר לראש הפין, במיניאטורה. זֶה כמו רבים באים לידי ביטוי, חלק רגיש, אשר תחת פעולה של ליטוף במהירות מתנפחים.

עם כל זה הדגדגן עצמו הרבה יותר בגודל מאשר חלק זה גלוי לעין."זה היה מדהים! אני אגיד בכנות, בחודשים האחרונים העסק שלנו הלך לא, אנחנו כל הזמן רב ואני כבר לא יודע סוף סוף לעשות. אבל מאוחר יותר עישנו יחד על הטבע, הבית הוסר ביער והוא גרם לי "זה", ואני עשיתי אותו. רגשות כאלה לא חווינו הרבה זמן, ומתי, בסוף, הם חזרו, כמו שאתנו לא נמצאו לבד, בבית, ראיתי את כל זה התיישבו ". כמעט כל הבנות ציינו כי כאשר הם התחילו לאפשר לחבר 'ה שלהם משהו יותר, ביחסים באו, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, שיפורים בולטים.

איך לבשל 6

לא באמת. מספיק כדי לשכב על הגב, לסתום את הרגליים, ו תן לשותף לתמוך בך במשקל, חוזר על אותה ערכת שלה לשון: תנועות רדיאליות סביב הדגדגן, פעמיים שוכב, להסיר שוב ללקק.

התקשות סובייטיות וא נכון של המידע זרועו ניחוש שווא כי למעשה ליווי הוא משהו מאולח, זה, מה צריך לשתוק. אבל לעתים נדירות יש למישהו לקבל את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה כל הראשון, עד שאתה נראה רוצה לבכות מ הנאה!

ראוי לציין כי אתה יכול להקפיא נרות ארומטיים שירה לבוש תחתונים למיטה.

לפני סקס עצמו די, במקום גם שותפים גם להתקלח יחד, זה לא יעשה רק לכוונן בדרך הנכונה, טוב, הגברת, זה הפך יציב לטוהר של הידיים שלו, כמו שהופקדו, האהוב גברים.

הגדר מצב מסובך כאשר השותפים מבולבלים זה מזה, להקצות מחמאות. האיש יכול גם לדאוג מאשר אי פעם עשה kunnilingus לפני. הכי טוב, מאשר הוא, באופן כללי, יכול להתוודות על הנערה שלו, והיא תציג הבנה, אומר איזה סוג של ליטוף הם שמחים להיות הנאה כמו רוב.

תנוחות עבור Kuni7 הטוב ביותר

סוּכָּריָה עַל מַקֵל

אפילו ממה שאתה לא התעמלות, וחינוך גופני היה הפעם האחרונה עוסקת בבית הספר, אתה בטח לזרוק רגליים על הכתפיים שלך שותף יושב על ברכיו. אופס, כרגע אתה שוכב את הראש שלך, אבל שלך הדגדגן הוא בגישה מלאה עבור השותף שלך, אשר עשוי להיות נינוח אור אותו, שני ראשים קדימה לאחור. כמו ממתקים!

מספריים

לא, זה לא תנוחה של איך אנחנו זמן ייעוץ לומר, סקס לסבית! עבור אל עמוד השדרה, בקושי לחפור את הרגליים. תן השותף שלך, להיות, תופס הדגדגן שלך 2 אצבעות כמו מספריים. הוא עשוי, להיות, ללטף אותו במצב כזה, הולך להשתמש בשפה ושפתיים למצוץ ואת גוש של נקודה רגישה.

משולש הזהב

יש לך בבית יש טיול? לשים אותם בצורה משולש ולשבת, להפיץ את הרגל שלי לצדדים. השותף שלך יהיה תביא את הברכיים בין הרגליים, וברגע זה הכול על הפה החם שלו. באופן כללי, אין צורך להיות מוגבל לשפה ולשפתיים - זה יכול פשוט מסודר, בסופו של דבר, מקל את האצבעות בפנים, מציג אותם כמה ס"מ.

סתיו ומעוות!

לתת מכשיר הנאה אמיתית וערב בלתי נשכח, אתה צריך להתכונן. קוֹדֶם בסך הכל, מעולה, ולא אדם לפחות גם להכיר את עצמך עם המרכיבים העיקריים של הנקבה אנטומיה ילך איך ללטף את הדגדגן כך הליטס היו באמת נעים. לפגישת הנערה זה שווה להתכונן. די, במקום בחדר יהיה סדר, קרובי משפחה שנשלחו על טיול העיר.

סוס סקסי

סנדליין הפנים של השותף שלך. על רוז זה בעצם. תן את שפתו פשוט להתברר ישר מול הדגדגן שלך כך אתה יכול להניף את הירכיים על ידי שפשוף אותו. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל השותף שלך יחווה את ההשפעה צלילה מלאה! אתה יכול לגעת בידיו עם שלך, בסופו של דבר, ללמוד, במקום זה יהיה לא נוח - בסופו של דבר, הוא נותן למעשה כל שליטה אתה, תמיכה בכפות הידיים שלך רק את הרגליים.

Kunilingus Technique8

כי כמה הם הביעו סקס הרשויות של הנשים הן מאוד במכרז, אתה צריך לפעול בזהירות. טוב מאוד כדי להדגיש את מה כל מגע יהיה נתפס מאוד בהיר, ולכן, אתה צריך לשקול כמה כללים.

החל, הרבה יותר חושב, משחק סקסי הוא הטוב ביותר עם נשיקות, משיכות, עדין. מאוחר יותר, האיש מתפשט את גבירת רגליו ובזהירות דוחף את עורה באצבעותיו, שפתיים סקס גדולות. משחק דומה יכול להיות מאוחר מאוד ואדם מדי, אז זה הכי טוב להירגע ואחרי cunnilingus כדי לתרגם את כל הפעולה במין אמיתי.

כל התנועות עושה אדם, חייב להיות עדין, רך, אבל עם כל האלים האלה הגברת היתה מסוגלת לנסות. אין צורך לצבוט ולתפוס את העור, עיסוי הטוב ביותר הדגדגן, איך כולם נמס, תנועות רדיאליות עם זה נראה אינטנסיביות שונה.

גם כדי לדבר לטפל לחות. במקום "יש" יבש, אז כדי להשיג אורגזמה לא יעבוד, אבל מגע יכול להביא כאב. לבקשת הבתולה, בסופו של דבר, כדאי להשתמש סיכה או וזלין, או לחות בשפע את רוק הדגדגן ללטף.

אפילו חזק יותר לעשות גברת ואת עצמך, הבחור יכול למגע חלופי, ומגע רק את הדגדגן, טוב, להכניס את האצבעות שלך בנרתיק.

סודות מיוחדים כמו עושה kulinigus, לא. יש לציין כי התנועות הן אור, אבל מוחשי.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפיל, הקונים הם בחורים משגשגים, הם שרוצים להיראות במבט אחד בחגיגה, מטפלת בידו עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח די מספיק כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

פחית לנשק את הדגדגן, ללטף את לשונו ומשלם את התנועה עם האצבעות שלך הנערה היתה נחמדה באמת.

האם אפשר לקבל אורגזמה חזקה?תֵשַׁע

לפני ביצוע Kunnyling האהוב שלך, אדם תוהה אם אורגזמה יכולה להיות מסיבית. אין הרבה מי יודע מה הגברת תירגע, והבחור צריך להיות, זה יהיה מנסה, נראה כי הוא מסוגל לקבל מרובת רוסית.

במקום הכל יעבוד יש צורך, תצורות יהיה בולט במראה של הנערה. לכוון את תשומת הלב לעובדה שזה יהיה לצייר, יהיה קשה לנשום, ולא באורגזמה, הבחור יביא סוף סוף אצבע בנרתיק, ואז הוא יוכלו להרגיש את קיצור השרירים.

במקום לשותפים בפועל סוגים שונים של מין, בין סוף סוף יש אמון מיוחד, אהבה ותשוקה. Cunnilingus הוא לא מניפולציה של לא קסם, אבל רק פיזיולוגיות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

אבל, האיש צריך תחשוב על זה אורגזמה גיוס, ואפילו יותר, רב רוסים סוף סוף לקבל מאוד קשה. בעיקר לא רק לבסוף בצע את הטכניקה, ולבסוף לשקול את כל הרצונות של הנערה.

כפי שאתה לא צריך, בסופו של דבר, לעשות kunnyingus10

כמה גברים הם ne יודע איך, באופן כללי, לספק את הנערה של הנערה, בסופו של דבר, לנסות לעשות משהו מקורי, אבל, פשוט לקלקל את המקרה.

הנפוץ ביותר שגיאות שהופכות גברים - ראש מתפתל ולהינוח, גם "חסיד" תצוגת עיניים, כפי שאובצאים רבים, אהובים במהלך התהליך.

גם לא לנסות לפרסם כל צלילים, smack ו chakt. המכשיר לא יאהב את זה מאשר הבחור יאפשר ליטר רוק, כי זה גורם לא, כפי שכולם מובנים, רגשות נעימים, וגועל ואסוציאציות עם יסטיי, שנקטפו לפני הארוחות.

כדי, בסופו של דבר, לספק את הילדה ההנאה הגדולה ביותר, אתה צריך, באופן כללי, כדי להשתמש בתוכנה, איך כולם אומללים, קבלה אחת בבת אחת. בתחילה הבחור הוא דגדגן Bluebird, שפתיים מין מאוחרות יותר, ורק מאוחר יותר נַרְתִיק. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הדגדגן לא צריך "לדחוף" את הסנטר ב- VLOG.

כמה גברים כאשר מודאג, מתחילים לשמור על דיונים לבביים עם הנרתיק, יהיה תפילה, מה זה יפה. זה נראה מצחיק, אבל לא גורם לגברת, כמו רבים מתבטאים, לעתים קרובות שום דבר, לא לספור גירוי.

זה אולי נראה הגבלות חשובות מאוד, הרבה, אבל זה לא. הדבר הטוב ביותר כדי להיות מסוגל לעשות בחור, כדי לספק את הנערה שלך עם שום דבר דומה - להסתכל תגובתה וחזור על מעשים אלה שגם לגרום אקסטזה גדולה יותר.

סודות כי יורשו לעשות את הטוב ביותר cunnilingus11

כדי להפוך את הגברת Konchila, והבחור לתקופה זו לא חשב על העובדה כי "כמה נורא" הוא לנצל כמה טיפים לפשט את המשימה.

בכלל מאשר הבחור ייקח עמדה נוחה - למשל, לשבת על הרצפה, ואת הגברת, זה יהיה, יהיה על מיטות תלויות ממנה. כולם יודעים כי האלמנט יוצא דופן לשים גברת על שולחן האוכל - זה יהיה גם מגניב כמו בסרטים פורנו.

יש צורך לטפל כי הנערה היא גם נוחה, כי בתוך מאוחר יותר, היא במהירות, לשים את זה בעדינות, זה לא יקבל מספיק טוב להיות עוסקת אפילו סקס כל יום. שפה אתה צריך להשתמש במיומנות. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה הבחור נראה לעזוב מגעיל, עדיף לא אפילו להתחיל cunnilingus ולסיים את העסקה עם האצבעות שלך. אני צריך לומר כי השפה לא צריך להיות מוצק, אבל מוחשי.

האיש יכול גם להשיג תענוג גדול מהתהליך, ולא להתחיל לפנטז, לייצג, מה שהוא יכול גם לעשות עם הגברת האהובה שלו עוד יותר.

עולם הסקסולוג

עבור זוגות שבהם המקרים הם על סף קרע, ומריבות ואי הבנה - אורחים תכופים ב בית, שווה את זה, באופן כללי, להוסיף כיצד לעבוד, אלמנט החידוש של החיים. ולא הבחור גריזית לפחות פעם אחת בחיים כדי לארגן לילה כמו סרט פורנו, זה צריך להיות מסודר. אבל, באופן עקרוני, לחשוב על המשחק הזה, לשים את זה בעדינות, הן שותף לשחק, והם צריכים להיות מוכן לה.

מקרים כאלה צריכים להופיע רק בהסכמה הדדית, ללא שערוריות ומזכורות. במקום הגברת לא נראה cunnilingus, אז הבחור לא צריך להתעקש על זה, או, בסופו של דבר, לנסות לעשות את זה בניגוד לרצון של השותף.

מה אנשים חושבים על זה

בפורומים אתה יכול למצוא את הגילויים של החבר 'ה, כאשר קוראים אשר הטיסה מתברר כי למעשה הגברים חושבים על cunnilingus. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל רובם מביעים רעם עולמי חיובי, כי הם עצמם הם namorators של חיבה דומה, אבל אחרים למעשה "נגד" לא רוצה סוף סוף "לרדת כזה".

"הגברת שלי ארוכה תהיתי שאני אעשה את זה, אבל לא עשיתי את זה. כשהסכמתי, זה נורא הצטערו לא מסוגלים לסיים את המקרה. כמעט כל הגברים לא רואים שום דבר על זה נורא, אבל במקום הראשון לא, זה הפך, אני רוצה לעשות את זה, עדיף אפילו לא לָצֵאת לָדֶרֶך".

"אני עצמי שכנעתי את שלי גברת, אבל כשהסכמתי, זה היה מדהים. יש לנו בלתי נשכח הנאה, והיא צעקה כל כך הרבה מאקסטזה שאני עצמי כמעט Cumshot ".

מה חושבים בנות על זה?ארבעה עשר

בניגוד לתצוגה משותפת, כמעט כל הבנות לא רוצה גברים לעשות cunnilingus, כי הם מבולבלים, או בהחלט לא מבינים מה, מה שקרה צפוי. עם כל זה, הגברים מתעקשים עליו, כי יום אחד הם נראו בסרט ונראה להם כי פעולה דומה נראית מצוינת מאוד.

"אני לא מבין למה הוא בגלל שהוא יתעקש על זה, כי אני לא רוצה את זה בעצמי "- הודעות כאלה ניתן למצוא בפורומים. אבל, יש אחרים, אלה כמו סוג דומה של סקס.

בחוץ זה אפשרי להבין רק חתיכת עור וריריות ממברנות. באמת, מעניין כי אורגזמה נרתיקית הגברת גם מקבלת בעת מגרה את הדגדגן, אבל מבפנים. מצא את clitionich מאוד רק - אתה צריך לדחוף בזהירות איך אנחנו רגילים לקרוא, שפתיים מין, לשים את האצבעות על גלוי בודוק קדימה ולהתחיל, זה הפך, לעסות את האור, אבל תנועות שיטתיות.

עם כל זה, הגברים עצמם רוצים לעתים קרובות, בסופו של דבר, לעשות cunnilingus, אבל זה מפחד להציע להקדיש דומה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. הכל כבר מזמן ידוע על עוזר זוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

לא, זה שווה לתרגל סקס אוראלי במקרה זה מאשר יש לך תהליך לא נעים. כן, במשך זמן מה אתה יכול לסבול למען בן זוג, אבל עם הזמן העוינות יהיה חזק יותר. אתה יכול למצוא הרבה דרכים אחרות - גירוי הדגדגן עם הידיים, צעצועי מין שונים. בעיקר לא רק כדי להיות מסוגל לעשות נכון cunnilingus, טוב, ובסופו של דבר, מקבל הצהרה מוסרית על איך שותף מועבר על ידי הפעולה. יש לציין כי ניתן גם לתרגל תנוחות שונות: האפשרות הטובה ביותר שונה להסתכל בענייני אוראלי - תנוחה 69. הצהרה הדדית בד בבד עם מיקום, איך לעשות cunnilingus, יעזור גם לשני השותפים להגיע לשיא.

Просмотров: 309 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar