18:59
אתה שוב בשורות: איך לכוון למין לאחר הפסקה ארוכה

נניח שהיה לך מרווח ארוך במין שותף בשל גירושין, אלמנות או מאז אתה פשוט לא יכול למצוא את הזכות איש. ולכן החלטתם לחזור לפעילות מינית. זה מדהים, אבל אתה חושש כי הגוף שלך איבד את המיומנות לשעבר ולמצוא כמו להגיב ללטיסה. אל תדאג, הכל נשאר על המקומות שלנו במהירות להסתגל למשחק החדש. הנה כמה עצות למי שרוצה להתכונן להגדיר את עצמך לחזור ארנה סקסי.

התוכן של המאמר

מה אתה מחכה 2 לא מורכבים 3 מתעוררים תגובות סקסיות 4 שחזור הקומה הראשונה 5 להגביל את עצמך 6 בדיקה - 100% מחסום

למה אתה מצפה

תחשוב על מה שאתה רוצה: פגישות אקראיות יבואו לקרוע אותך ושוב להרגיש תשוקה סקסית? או בשבילך צריך שותף עם מי תוכלו לפגוש למין? אולי, אתה מחפש יחסים קשים? ביסודו מבין את המניעים שלהם ואת הרצונות אולי אתה לא יכול לעשות אהבה עם אדם לא מוכר או אשר תכונה סמיכות חושנית.

יש לך זכות לעשות כי בשבילך לצוד, לבוא למין הפעילות היא במהירות גם לעשות את זה לאט. כי אתה לא צריך לקחת בחשבון יבבה או השקפת עולם, להקים מסגרת והגבלות. לשחק ב שלך כללים להקשיב הרצונות שלך ותחושות.

לא מורכבת 2

אולי במהלך "קיפאון" איבדת את הטופס ואת ביישן להיראות כמו שותף חדש חשוף. להירגע, "גוף זוהר" עם מכסה מבריק - הרבה כמה, אבל פעילות גופנית, סאטיזם של ספורט ובריא של משטר אכילה לך ליהנות במדויק.

זה יעזור להקל על חרדה, לשפר הערכה עצמית ולהרגיש יותר אנרגטי.

עמידות רוסית ומידע פגמים נזרעו ניחוש כי ליווי הוא משהו, עם בושה, זה מה שזה לא lish. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

בסופו של דבר, אם אתה פוגש את מי רואה את המראה שלך הוא לא מספיק טוב, עדיף לברוח ממנו, לא בזבזני כוחות ורגשות.

להתעורר תגובות סקסיות 3

פונה לבחון את הגוף שלך, זה יכול להישכח איך להגיב על חיבה וגירוי. החל אוננות בפועל, אם זה כבר זמן רב לא עשה, או להגדיל את תדירות הפגישות. ליזום ולמצב אורגזמה חבר את הפנטזיה שלך. דאב עצמך להקשיב הרגשות שלך, כדי להבין את מה שאתה אוהב בשבילך. להזכיר לגוף על נגיעות גם יעזור עיסוי בסיס לא כפול.

שחזור הקומה הראשונה 4

עבור פעילות מינית אתה צריך לבשל את הנרתיק, מאז, לא להיות "בשימוש", זה יכול לצמצם, לאבד גמישות ולרכוש יובש מופרז.

לשמור על טופס סקסי קל יותר, אם שחזור שֶׁלָה. ד"ר דבש מדעי Barb Scrend ​​ממליצה כי המטופלים שלו להשתמש ויברטור כי "תורם לאספקת הדם של איברי המין ושיפור בדים ". נערות ליווי בקריות

בגיל שמונה-עשרה - 50 שנים, כ -17% מחוויית הנשים הנרתיק יבש, באמצע הגברות בדואר שלאחר המוות משיגה 58%. התייעץ עם הגניקולוג שלך על הדרך שבה אתה יכול אמצעי מניעה: קונדומים, גלולות או מכשירים פנימיים - בחירה כרגע גדול. כולם נוטים לחשוב כי השותף הנבחר לא יכול להיות מחלות שיניחו שיטה מינית. אף פעם לא עומד על זה מקווה. "לא משנה איזה סוג של בקרת לידה תבחר, בפועל סקס גבוה תמיד להיות מוכן לזה כדי למזער את הסיכויים זיהומים חריפה או HIV ", אומר ג'ניפר ברמן, הרופא, מומחה על אורולוגיה ובריאות מין מלוס אנג'לס.

להגביל את עצמך 5

היום ברור שלושה סוגים של חיסון נגד וירוס זה, אשר נעשים בדרך כלל בשלבים בהתאם לגיל. התייעץ עם הרופא שלך, איזה חיסון כי אתה מתאים.

גם לשיר, על שיטת מניעת מיותר הֵרָיוֹן. לעתים קרובות יותר מתמודד מינית לא פעיל גבירותיי, כך התמיכה לחות הנרתיק מניח סיכה על אקווה בסיס. כמו ד"ר ברור ממליץ, במקרים אלה גם נותן תוצאות מצוינות אסטרוגן מקומי או טיפול בלייזר.לא יתקבלו בדיון עם חיסון רופא נגד הנגיף פפילומות של בן אדם. HPV יכול להיות מועבר על ידי שיטה מינית והוא מסוגל לגרום הן בחורים והן בגברות סוגיות של סרטן.

קונדומים להגן בצורה מושלמת, אבל להשתמש איתם רק אקווה בסיס סיכה. חומרי סיכה על מסד הנתונים של שמן יכול להרוס את החומר קונדומים שיהפכו אותם לא מהימנים. עבור anlening ו מציצה להשתמש מפיות לטקס מיוחדות.

בדיקה - 100% Barrier_100

קונדומים אינם מספקים הגנה מלאה מפני מחלות. בקרוב STDs ויראלי מועברים דרך העור, כגון HPV ו הפטיטיס עם. "כמה חלקים מושפעים של איברי המין לא יכול להיות מכוסה לחלוטין קונדום, כגון שק האשכים, המפשעה, היקף המפשעה, החלק הגבוה ביותר ריפוי מוט, "ד"ר ברמן מזהיר.

זה נראה לא נוח שהרגשת, אבל זה צריך להיות בכנות לדבר עם chalet אפשרי על מצבו ועל הבריאות שלך.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. מספר, לקוחות - בחורים משגשגים אשר הולכים להסתכל לטובה על החגיגה, הליכה תחת יד עם בחורה יפה. הכנסה זו של זו היא די מספיק, כדי שהכל מלא באופן אישי כיסוי הכרחי.

אם אתה רוצה לעשות אהבה בלי קונדום, שניהם חייבים ללכת מלא בדיקות ביחס ל- STD ובוודאי לחזור על זה אחרי 6 שבועות. "אם לכל אחד מכם יש יחסי מין במשך שבוע לפני הבדיקות, אז התוצאה ניתוחים עשויים להיות שליליים, ואילו במשך 6 שבועות הוא יהיה להתגלגל חיובי, "מציין ד"ר ברמן.

Просмотров: 129 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar