18:59
דקויות של תקשורת של Escales עם לקוחות: איך להיות חמוד וידידותי כאשר אתה לא רוצה בכלל

עבודה בתחום הפנאי כרוכה בתקשורת עם מספר עצום של גברים וכל אחד "תיקנים בראש", כמו גם את הספציפיות של תקשורת והתנהגות. למרבה הצער, לקוחות של Esquiters אינם תמיד משכילים ומשכילים רבות עם מינרלים מלכותיים. בקרב מיליונרים ואנשי עסקים יש מספר עצום של גברים רגילים, עם גסות הטמונות להם, הומור טיפש ובורות. אבל, למרבה המזל, מיעוט כזה.

הבעיה היא כי המלווים חייב להיות ידידותי, מתוק וחברתי עם כל לקוח, ללא קשר אם הוא אוהב את זה או לא. בנות צריכות לחייך, לשמור על שיחה ולהעריך גבר לאורך כל הפגישה, גם אם יש לה מצב רוח רע היום, משהו כואב או שהיא חווה גועל לגבר. כיצד להיכנס לידיים שלך לא לשבש תאריך? אנו ננתח מספר טכניקות וטכניקות שיעזרו לך להיות חמוד ומקור חיובי בכל מצב.

להתכונן להיפגש מראש

קל מאוד להיות ידידותי וחברותי כאשר אתה חווה אהדה עבור בן שיח. לדוגמה, האם אתה אוהב את קולו, מראה או שאתה באמת מעריץ את הדרך. במצב כזה, הפה פורח באופן אוטומטי בחיוך, והנושאים לשיחות ומחמאות נולדים בעצמם.

במצב שבו משהו דוחף אותך בלקוח (מראה, גיל, קול קשוח, צוות הטון, עסק בלתי חוקי, גורם התנהגות) קשה מאוד להראות כמה רגשות טובים, למצוא נושאים לשיחות, ואפילו יותר לעשות מחמאות ולעבד סימנים של תשומת לב, למרות שזה החובה הישירה שלך ועל זה אתה מקבל כסף. אבל, אדם הוא לא רובוט, וקשה מאוד לעשות את עצמך עושה משהו דרך כוח.

במקרה של מצבים כאלה, תמיד לעשות רשימה של שאלות מילואים ואלה שאתה יכול לדבר עם הלקוח ולשמור אותם בראש שלך, כך שבסיבה של תקשורת זה לא הפסקות מביכות, כמו גם שתיקה ארוכה שלך צַד. נושאים יכולים להיות כלליים ותכליתיים, כמו גם מוכן תחת לקוח מסוים, בהתבסס על האינטרסים שלו וסוגי פעילויות. לבנות שאלות כדי לאלץ את הלקוח להסבר ארוך ומפורט, כך שתוכל לצייר זמן טוב. אתה רק להישאר להקשיב לחייך חמוד, כי אתה לא צריך לחשוב בקדחתנות שזה עדיין יבקש.

להתרכז בתכונות החיוביות של הלקוח

אם הלקוח נתפס זקן מדי, ואולי מכוער או מייגע, אז לא להתרכז בזה. אם אתה מתמקד העוינות שלך, ולאחר מכן לאורך הפגישה אתה תהיה מוטרד וכועס על חסרונותיו, אשר ישפיע על ההתנהגות. אתה תהיה דורגני, הביטוי של הפנים ישתנה לניטרל או לא מרוצה, מדבר וזהיר לאדם לא יהיה שום תשוקה, ורק אחת ירצה לסיים את הפגישה בהקדם האפשרי. אבל עם גישה כזו, אתה לא תרוויח הרבה כסף. אם אתה כבר מחכה כי תצטרך ללכת על תאריכים רק עם נדנדות צעירים עם מראה נעים ומוח יוצא מן הכלל, אז קצת טועה.

סיור הליווי הטוב ביותר... טיולי ליווי למעלה ...

המשימה שלך היא לספק לכל לקוח להישאר נוח בחברה שלך, ולכן מנסים להסתכל עליו ללא תשלום ולהתמקד בתכונותיו הטובות. אולי הוא נורא, אבל יש לו דמות טובה וקול נחמד, תן לו להיות שמן, אבל הוא עוסק צדקה וחסד את המקלט לבעלי חיים, או שהלקוח התברר שהוא זקן, אבל הוא נפלא שיחו ואומר סיפורים מדהימים מהחיים. עדיין מזה לבנות קו תקשורת. התמקדות במשהו חיובי, אתה לא צריך להעמיד פנים, כי אתה באמת יהיה נערץ על ידי האיש הזה, אם כי לא לגמרי. די להתרכז במשהו אחד, כך שאתם נרגע והפסיק לשים חיוך חמוד. אנשי עסקים מאוד מאוד מרגיש שקר, ולכן זהיר עם משחק משחק.

תחשוב על כמה כסף אתה מרוויח

מוטיבציה תמיד עובד ברשלנות, במיוחד אם אנחנו מדברים על כסף. רק לדמיין כמה כסף תקבל לאחר תאריך ולאחר מכן תוכל לעשות איתם. אולי תוכלו להעתיק למכונית ואתה פשוט חסר סכום זה, או הסתכל על עגילים יפים בתכשיטים, או חלמה ארוכה לקנות תיק ממותג. ממכירת חלום היקר אתה מופרד רק כמה שעות בחברת גברים, אם כי לא נעים מאוד.

רגשות חיוביים וציפייה של רכישות מסוגלים חופפים בשני חשבונות, ואתה תנסה להיות חמוד עדין, לא משנה מה!

לנצל את מיומנויות דיפו

זה ידוע כי אפילו הדוב ניתן ללמד לרכוב על אופניים, ואדם כבר. רוצה תמיד להיראות טוב וידידותי? ללמד את עצמך לחייך. כן כן, מיומנות זו יכולה להיות מאומנת כמו שרירים בחדר הכושר. אם כל יום מול המראה לבצע תרגילים מיוחדים (לבנות stimaces, למתוח את השרירים של הלחיים עם הידיים, רק לחזור על אותה פעולה במשך כמה דקות ברציפות), אז בזמן תלמד לחייך על "המכונה ", ללא קשר למצב שלך ולמצב הרוח שלך. מנהלים, יועצים מוכרים ואנשי עסקים נהנים מיומנות זו. דירות דיסקרטיות בתל אביב

טכניקה זו תעזור לך לא להוציא את הגישה השלילית שלך. ושם זה יישאר קטן, זה רק צריך לבחור את הנושאים לשיחות ולנסות למצוא עם הלקוח לפחות כמה נקודות קשר.

לשחק את התפקיד של "ילדה קטנה"

זכור כי אפשרות כזו לא לרכוב עם כל אדם, אבל כי זה לוקח סיכונים לפני החלת שבב זה. אם יש לך מצב רוח רע מאוד, אתה עצוב ואתה עייף, אז אני אומר על זה ללקוח, אבל קצת מוסיף את המצב. סטירה את הספוג, בבקשה, תגיד שהכל סביב כל כך רע ומעליב אותך, ילדה קטנה וחסרת אונים. אתה יכול אפילו לטפס לשכנע. ישנן שתי אפשרויות לפיתוח אירועים: או הלקוח יסדר שערורייה ויהיה זועם מדוע אתה לא מספק כראוי שירותים, או שהוא יפעל "מצב גיבור ומגן" והוא יתחיל לרוץ סביבך ולהירגע.

עובדה מעניינת, כמה גברים אפילו אוהבים את זה. הם מוכנים לתת הכל על ההזדמנות להרגיש "גדול וחזק אלפא זכר". ואתה רק נותן לו את ההזדמנות להביע את התכונות האלה, לעזור לך. אבל זכור כי לא כל לקוח תיפול על טריק כזה.

Eskzhotnitsa הוא לא רובוט, אבל אדם חי, ולפעמים קשה לשחק רגשות מזויפים כל יום ללא הפסקה, כל אחד יכול לשבור. חייב לעבור זמן מסוים במקצוע, כך שתוכל להתייחס לפגישות עם לקוחות, לגבי עבודה רגילה, מבלי לחבר את הרגשות והרגשות שלך. בינתיים, לא לומדת להיות שחקנית טובה, להשתמש בטיפים אלה כדי להיפגש אפילו עם לקוחות "כבדים" עם המפץ והביא הכנסה. כל המיומנויות יבואו עם ניסיון. העיקר הוא לא לוותר, ואתה תשים את כל החלומות שלך על חיים עשירים ומפנקים.
Просмотров: 102 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar