23:45
הסיבות העיקריות שהניעה את האדם המודרני לקיים יחסי מין

הפסיכולוגית המפורסמת זיגמונד פרויד היתה אובססיבית למין. הוא טען כי המין הוא הרכיב העיקרי של התפיסה של אנשי הסביבה שלום ועצמם. לדעתו, ההקשר המיני היה בעל חשיבות רבה גם בעת בחירת חבר: לאדם לא יהיה קובץ מצורף ידידותי לזה אישיות כי הוא מינית לא ברמה התת-מודע מוֹשֵׁך.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. אבל אלה לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

הימין היה או לא ישן פרויד, לכל אחד יש את זה דעה אישית. עם זאת, לא תמיד הרצון למין, מדבר על בעל חיים אינסטינקט, מסתובב בעיוורון "בשר החטא" של האדם. ברוב המקרים הרצון של מגע מיני יש סיבה שונה לחלוטין שורש.

התוכן של המאמר

1 לחימה בלילה פחד 2 אני האזרח המכובד ביותר 3 להרגיש האהוב שלך .. 4 סקס כמו תחליף אהבה 5 מכירים את נפלא ולא ידוע 6 תפיסה אסתטית של מעשה מיני

לוחם פחד פחד

לא יהיו מבוגרים ונשים עשירות, בנשמה הם תמיד נשארים בנות קטנות. נסיכות עדינות, עם מזוודות ענקיות של פחדים ומתחם. אנשים רבים חוששים חושך, חווים אי נוחות פנימיים וחוויות. יחסי מין מחוררים פחד.

סקס מצוין מתגבר על הפחד של החושך, מילוי שותפים עם תחושה של אושר וחום פנימי. אחרי Intima, לישון נעים. שוכב בזרועות השותף, האשה מרגישה בטוחה, הן מהסביבה החיצונית והן מהפחדים שלהם.

אני האזרח המכובד ביותר

כולם יודעים שגברים אוהבים סקס. הרצפה החזקה נחשבת ליצירת זכרים, הרעיון המרכזי של שהוא רצון עצום להפרות את רוב חצי הנקבה. עם זאת, זה לא ממש נכון. מה שהופך אהבה עם גברת יפה, אדם חווה את ההגשה שלה, מקבל את עצמו. אם היא עשתה את זה במיטתו, אז הוא אדם כבד. הוא מכובד, לתפוס כשותף הגון.

בדרך זו, הבחור עצמי משפיע, שיפור הערכה עצמית בעיניו. מוצלח דוניאון ואי נשי חסרת מנוח, עמוק בנשמה פצועה עם רגישות עמוקה ורצון לאהוב ולהיות נאהבים.

להרגיש האהוב שלך ... 3

פסיכולוגים בקול אחד טוענים להיות נגישים בקלות נשים לא נולדות. אם הבנות תלויות על הצוואר של האדם המתקרב הראשון, אז בנשמתה יש תחושה נואשת של בדידות. היא צריכה היא העריצה, רצתה, נאהבת. אולי בעבר, הגברת הצעירה עבר דחייה ודחייה. היא לא אהבה אותה, לא שימו לב, או השפלה נֶעֱלָב. קרבת גברים, תשוקה, מבט נלהב נותן רצפה חלשה מרגיש את המיניות שלך ועקביות כמו נשים.

סקס כמו תחליף אהבה 4

האדם הראשון בעולם חווה את הצורך באהבה "כמו עצמכם יצורים ", למרות היופי והנוחות של גן עדן.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יהיה חברה יפה.

אז, אדמה אווה הופיעה, וצאצאיהם יש חיפוש משמעותי במחצית השנייה. אנשים מחפשים אהבה. ואפילו הספקנים הטוענים שהאהבה אינה קיימת, עמוקה במקלחת, קיווה כי מי שיכול לפזר את האופק החיים יופיע הם ברעיון הזה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

כאשר גבר ואישה לא מוצאים חצי שניים, הם מיהר לתוך "יחסים חופשיים" מבוסס על סקס. קרבה אינטימית נותן תחושה של חום, צריך שביעות רצון. שותפים להתפרק אחד מהשני דרך המיטה אותם רגשות שאינם יכולים לחוות מאחד אהוב הסיבה להיעדרותו או אהבה בלתי מחולקת.

למין יש את הכוח להביא לאנשים תחושה של איזה אושר ונוחות. תן הלב בודד, אבל הגוף הוא טוב, ואת מצב הרוח מעולה.

למד יפה ולא ידוע 5

יחסי מין הם הראשיים בתחום הידע איש אחר. מציאת "בתוך" הגוף של האובייקט האהוב, שותף לומד אותו, ואת הרגשות שלך כי הם חווים. אין פלא עתיק פעמים את הביטוי "עוסקת במין" הוחלף "הכרתי אישה". הוא יודע - זה יש, "מעמיק", נכנס "בתוך הגוף". המין התנ"ך קורא "חיבור הגוף". במיתרי כתבי הקודש זה הביטוי: "... ויהיו שני בשר אחד". סקרנות ואינפורמטיבי תגובות מובילות אדם המבקש לפרוץ "מקומות מוסתרים" הבחירות שלו.

תפיסה אסתטית של יחסי מין

סקס הוא לא רק נחמד, אלא גם יפה. שיעורי אהבה תן שותפים תחושה של מצוין וחדפתית. אנשים יצירתי לצייר השראה מ מין. זה צריך להיוולד בשרירי איש החיים אנרגיות, כפי שהוא רוצה ליצור, לעשות נפלא, או ... ללכת אהבה תשוקה. סקס והשראה יצירתית מקושרים להפליא. להיות ב "העולם יוצר מסדרי", משוררים, סופרים או אנשים אחרים, לעתים קרובות חווה תשוקה מינית. לא, אין דבר טוב יותר אם ברגע זה בקרבת מקום הוא מתאים "ברית" ליהנות "יפה ונצח".

סקס אינו פותר בעיות פנימיות וקונפליקטים, אבל הוא מסוגל לתת הרבה רגשות חיוביים, תחושות נעימות וחלק של טוב מַצַב רוּחַ.

Просмотров: 332 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar