22:34
שגיאות תוכן: התנהגות כי "הורג" עם נותני חסות

בנות הטבע שלהם הן חושניות מאוד ואימפולסיבית. בדרך שבה אנו מבטאים, היחסים היומיומיים עם אדם הוא נורמלי. כמובן, כולנו יודעים היטב שאם נדבר על התוכן, הנערות זקוקות, החלו לשלוט ברגשותיהן ולרגשותיהם. זה ידוע לעתים קרובות כי חסות הוא לעתים קרובות זירז רק בגלל יין. כולם יודעים מה יש צורך לדעת מה שגיאות לא מאפשרים התנהגות, כך שאישה הפטרון נשארת ליד. בואו נראה את הסיבות העיקריות, מי "להרוג" את הרגשות של סוחר אל הנערה.

תשומת לב מוגזמת לאדם שלך

כך אנו מביעים, שגיאה תכופה של תוכן, במיוחד למתחילים. אין לבלבל דברים על איך אנשים משמשים להביע בסיס של מטבע עם רגיל. אדם לא רק יכול להיות 24/7 הוא איתך בקרבת מקום, לדבר על מחמאות, מעריץ ולהקדיש את כל הזמן הפנוי שלו. המיכל מחויב להבין איזה מקום זה לוקח בחיים של הבוס. כמובן, כולנו יודעים היטב שהראיון יפגוש רק כאשר הוא זקוק לו ונוח. יש צורך לומר כי יש צורך להתרגל.

עֵצָה: לשלוט ברוטגותיהם. בכל הנסיבות, אינם מתאימים להיסטריה לא מבקש תשומת לב גבוהה לאדם שלהם. אנשי העסקים למיליונרים היו מאוד, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן, גרפיקה צפופה, ולכן יש צורך לשמוח כי בשבילך לפחות במשך זמן מה, הם משלמים על כך, כמו כלים גדולים. בנוסף, אי אפשר להדגים את נותן החסות אתה מפחד, זה הפך לאבד. זה ייתן את זה איך רובנו משמשים לומר, מנופים נוספים עבור מניפולציה של לך.

מודעות שגויה לתפקיד הראשי

בנות לעיתים קרובות לא חושבים שזה פשוט אומר את הסטטוס של הראשי. גבר למעשה לוקח גברת על תמיכה חומרית מלאה. הכל, על חובות אלה של נציג של סוף חזק של הרצפה. הבנות בתורו, באופן כללי, חושבים כי נותנת החסות היא כמעט כמו בן הזוג, רק מאובטח מאוד. ואף לא צריך לומר כי התוכן הוא כפי שהוא צריך להאמין כי הבוס שלהם לא צריך רק, בסופו של דבר, לספק להם כספים, ופשוט לבצע את כל המשימות הגבריות הרגילות: פרשת Zonimamy, כדי להבטיח את הפנאי, לסדר רומנטית הפתעות ו. ד '. איך זה לא יהיה חזק יותר, אבל אבל כל זה הוא מרצון. אם אתה עם נותן החסות יהיה דברים מצוינים, מתנות נסיעות ופנאי בהחלט יהיה. אבל כאן יש צורך לנסות לשאול את האיש שלי בנשמה וללב.

עֵצָה: אל תחשוב משהו לדרוש מן הבוס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה יכול להיות רע מאוד. אם הם לא מבינים את התיאבון שלך, אתה במהירות להוחלף במהירות על ידי הגברת התובענית ביותר. עדיף ליצור אווירה מרגיעה בסכום שלנו מי כל הזמן אומר, כך הרוכב יש כיף וירה עם מתנות.

פיתוח מהיר של מערכות יחסים

הבנות התחילו לחשוב שאדם יכול סוף סוף לשמור על סקס. זה כבר זמן רב ידוע כי זה מאוד שאנחנו נהגנו לדבר טעות גדולה. ואכן, האוליגארך אולי היה מסוגל להרשות לעצמו לחסל לפחות תריסר זונות של האליטה, ולכן מין בשבילו - לא הבסיסי ביותר. בעת בחירת התוכן של המיליונרים ולבסוף אנשי עסקים מוצלחים מנוהלים על ידי עקרונות שונים לחלוטין.

עֵצָה: אין להאיץ פעולות ולעבור במהירות למין. אם אדם אינו מוכן לאותו מוסרית, אז בתור התנהגות אסרטיבית ומשחררת, באופן כללי, יכול סוף סוף להתבלבל. בנות זמינות - אין את הבחירה הטובה ביותר עבור יחסים ארוכי טווח. ללא ספק, יש לציין את מה שיש להם בראש.

הפגנת העצמאות

לא, באופן כללי, לבנות מבצר, וכיצד להתבטא, גברת עצמאית. זה רק לא הגיוני. אם אתם מחפשים אדם שחייבים להכיל אותך, הוא כבר מדבר על חוסר העקביות שלך. כאן ומשחקים את התפקיד כפי שדיברנו, מדאם נמוכה בסוף.

עֵצָה: לא איש מפרץ. אם הוא בא לידי ביטוי ביוזמה, הוא נגרם לעזור לפתור את הבעיות שלך או בדיקות להתנהג כמו ג'נטלמן אמיתי, ואז לתת לו את ההזדמנות ליהנות מזה. אין צורך להוכיח להפגין להחלטתם של המפיצים העיקריים. להפגין את הכבוד ואת אופי חזק של היחסים עם נותן החסות - לא כל כך הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את המחשבה הטובה ביותר.

טבילה מלאה בעסקים

יש צורך לשים את זה מעט, כדי להבין כי התוכן הוא בסוג שלך של עבודה שמביא הכנסה גדולה. ללא ספק, יש לציין כי היכולת לא שווה להתאהב עם הבוס שלך, כי זה יכול להשפיע ברצינות על היחסים שלך. יש לציין כי אין צורך להכין חסות "מרכז היקום" ולבסוף לנסות את זה, באופן כללי, בבקשה. התנהגות זו יכולה, באופן כללי, נראה מיותר.

עֵצָה: לא נכון לדבר צריך לאבד אותך ולשים את האינטרסים של מישהו מעל שלנו. אם אתה יודע איך כולם אומרים, אנו נותנים לך לראש לדברים האלה, אתה יכול לאבד את הצללית שלך ותכונה שזה עתה נמשך גבר.

השוואה של נותן החסות עם נציגים אחרים של הרצפה החזקה

זה כמו השגיאה הנוראה ביותר. עבור חבר 'ה, זה נושא כואב ביותר שבסופו של דבר שבר את הגאווה שלהם. גם אם ההשוואה הזאת לטובתם. נציגי המין החזקה חשא חסרון כי בחייו של הנערה, היה מישהו, והיא היתה זהה לכולם, רגשות חמים. ייתכן כי הרגע הבא - בשלב מסוים, מיפוי מתחיל לעבוד בצד השני. בהתחלה, בנות לשכור חסות משלהם, ולאחר מכן להתחיל לדבר על חסרונותיו. אמנם איזה סוג של אדם לא אוהב.

עֵצָה: נסו לשמור על הרגשות שלך תחת שליטה ושפה של Zubomy. ואף אפילו לא צריך להגיד שזה יהיה טוב יותר עבור כולם. שירותי ליווי

דיונים ללא שינוי על איך להשיג מערכת יחסים קשה

אם גבר מצא בן זוג או גברת, הוא היה מוצא אותה ללא מאמץ. יש צורך להדגיש את מה שיש צורך להיבחר כתוכן, דווקא הדרך שבה אנו רגילים לדבר על הפורמט של היחסים כי אדם סוף סוף מצפה. אם אני רוצה משהו קשה, הוא היה אומר על זה. ילדות קטנות חושבות שאפשר לבוא לידי ביטוי במפורש, התוכן בהצלחה להתחתן עם המיליונר הזה. כן, סיפורים כאלה מתרחשים, אבל לפעמים לפעמים.

עֵצָה: אם יש לך העז על העסק על איך להיות לידי ביטוי, מסד הנתונים הכספי נכון, כך שהם לא באמת יודעים שהם ראו איכר לדבר על הנישואין, ילדים או על חוקים אחרים.

אלה דברים טריוויאליים לכאורה יכול להזיק למקרים שלך עם חסות. לשים לב לעובדה כי אי אפשר לטפל בבוס, כמו כולם יודעים, אדם רגיל. יש משחק שונה במקצת, זה היה הכרחי כדי לעקוב אחר הכללים שלה.

Просмотров: 469 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar