21:29
של ליווי באוליגארך הוגן של בן הזוג

אם אתה צריך לחלץ את הסרט Instagram, תחושה של קנאה מתעוררת. למה יש צורך להדגיש כי בנות יפות כל כך פשוט, בסופו של דבר, העשיר ביותר? כל מנוחה במועדונים הטובים ביותר של הבירה, יש שידורים חיים מן האיים של פרדיס, לרכוש דברים המותג. לבסוף, הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על כך ש -89% מהצלילות הרשתות החברתיות עבודה בליווי. של נופים יפים עבור פוסט אחר הם מקום עבודה של ילדה אשר, כפי שהוא מלווה את הלקוח מאובטח.

זה הכרחי כי 16% של נשים ללכת בביטחון של ליווי החברה תחת הכתר. ואכן, איך, זה הפך להיות בן זוג מיליונר, אם הוא מתחיל את עבודת הקריירה שלו בתחום הפנאי?

וגם סינדרלה יכולה גם לאהוב!

סיפור מדהים מעודד כמעט את כל הנציגים כמו שאנשים משמשים להביע מין חלש. כמה נשים של beaumd, כמו כולם יודעים, דוגמה אישית מראה כי העבודה במלווה הוא סוף סוף שימושי. ראשי, למד ליישם כל הזדמנות.

להזכיר את Kinodiv צבעוני Merlin Monroe. כולם יודעים שהדרמה האישית אילצה רק את הגברת לבוא לסוכנות הדגם. נתונים חיצוניים, הוא הפך, היה רשאי להתבלט באמצע chatwin. הינכם מתבקשים לשים לב כי דמויות בקנה מידה גדול, ספורטאים, כוכבי עולמית לפי תקשורת עם מרלין. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב למה שהוא ליווה כמעט את כולם, התחיל להרוויח רווחי. באופן ספציפי יותר, בדיוק בגלל הגברת ליווי הפך שחקנית מפורסמת. זה הכרחי כי הוא אדיש לא רק גברים, גבירות פעמים מועתקים נימוסים, תלבושות, חיוך מזיק ותספורת. זה יהפוך merlin merlining מקסים הרצוי כמעט איך אנחנו רגילים לומר, כל נציג חלש.

איך לפתות בו... אם אפור אפשרי...

גם Milleoners מודרנית, כמו שאתנו כל הזמן אומרים, לעתים קרובות להשיג את ההון הראשון על תקשורת עם, כפי שהיינו מדברים על יזמים. דנה בוריסובה (מפורסמים, כמו אנשים רבים חושבים, מגיש הטלוויזיה) הם לא, הוא הפך להיות מסתור כי בצעירותו היה עובד הכרחי של סוכנות הליווי של הבירה.

Victoria Bonya עשיר ומצליח לשים את זה מעט, נחשב מעמד של בחורה ללוות מיליונות. בזכות החדש, כמו כולם יודעים, מוכר וכיצד להתבטא, עם לקוחות בעלי השפעה, יש לו גם מעמד משלה היום. דירות דיסקרטיות בקריות

ולריה סוקולובה בכלל, לא נשוי נשוי של שחקן הוקי Ovechkin. כולם יודעים מה הספורטאי הסתיר את סיפור הפגישה במשך זמן רב. הוא נועד להודות שהגברת האהובה ראתה סוכנות ליווי בקטלוג. בקרבת מקום היו נגד מערכות יחסים, נגן הוקי לא התנגד. אבל זה לא היה עושה את העובדה כי ולריה ילדה בחורה באופן שבו הקבלן הטורקי התחיל לבוא לידי ביטוי. מיליוני חשבונות הם כעת עבודה חרוצה ואמיתית במגזר הליווי.

איך להיות בן הזוג של מיליונר?

גברים מודים כי הם מסוגלים סוף סוף להתנסות עם רגשות ליווי גבירות. לכן, אז יש תפקיד הדוק כמו כלל - לא לפגוש אישה פעמיים. יש צורך להדגיש שכולם לא יכולים לדבוק. אם הקבלן reuses את מודל התמיכה - זה סימן מפורש כי הגברת היא יפה.

איך לא להפחיד מיליונר? עצירות עתיקות, באופן כללי, מייעצים:

  • יש צורך להתנהג הגון. ניתוח עם אלכוהול יכול גם לשים את הצלב לא רק על המשך היחסים, אלא קריירה בסוכנות.
  • אדם מצליח מתברר איך כולם יודעים, גברת עצמאית. אין צורך להראות כיף פראי בתצוגה של הנוף או הטלפון.
  • אנחנו חייבים סוף סוף יש תשוקה מרתקת או תחביב. ידע בטוח באזור מסוים - אינדיקטור לפיתוח עצמי, יישום. גבירות אלה לא מסתכלים על השמות כי ולכן לומר צבע כדי לקבל כרטיס כספי מטבע.
  • אישה מחויבת לשים אותה בקלילות, תראי כמה אנשים חושבים. ברוק בקוסמטיקה, סיליקון - זה מחוון, כפי שהיינו לדבר, זול. בסופו של דבר, בסופו של דבר, רגעים של אנשי האנרגיה מעמיד תמימות, טבעיות.
  • להאזין. לא, באופן כללי, להפריע את בן השיח, בקול רם צוחק על בדיחותיו.
  • אין גחמות. לאוליגארך יש ילדים, יש לו מספיק בקשות ויבבה מצדם.
  • כי רובנו משמשים לומר, כדי להפוך לבן זוג מיליונר, אנחנו חייבים סוף סוף להיות במקומות שבהם, הפך גברים עשירים אשר מנוחה. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי ליווי העבודה סוף סוף מאפשר לך להיכנס לאירועים החילוניים הסגורים, כך זה עדיין רווחים של 150,000. רובל לחודש.

    Просмотров: 119 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar