14:19
טיפים, איך, בסופו של דבר, להיות שותף סקס הטוב ביותר

יש פתגם בשפה שלנו: "אבל הטעם שא נראה צבע החברים ". מה שהיא בערך? כי טעם והעדפות של אנשים יכול להשתנות. כולם יודעים כי עבור 1 הוא מצוין עבור אחר - בלתי מתקבל על הדעת ורע. בהתבסס על העושר כולו של השקפות והתמכרויות לא קשה להגיע למסקנה שאתה לא מציאותי בבקשה. לא, בסופו של דבר, כדאי לסרב, לדוגמה, ממין אוראלי, זה לא פעם בלי לנסות. באופן כללי, בהתבסס על שאותו של עולמות העולמות אינה נכונה לראשונה. לעשות מה שאתה אוהב, לפתוח שותף ולפתוח פרצופים חדשים של עצמך ואת הנאה.

1 להיות 100 אחוז פתוח ולתת תהליך 2 לבחון את הקצב ולהרגיש שותף 3 אמון ולשאול על תשוקות מוסתרים 4 דולר: ניסויים ארוכים 5 נדיבות במיטה ואנטי אגואיזם 6 סוד ראשי

כי אין צורך לשנן את כל התנוחות של קמה סוטרה ו להפוך אותם CO, כפי שכולם יודעים, שיטות קשות, כפי שאנו מבטאים, מספר מסוים של גישות כמו תרגילים בחדר הכושר. עולם חושני עדיין נרחב מאשר קבוצה של טכנאי. אולי העובדה שהפכה מנוסה במיטה ולומדים להעניק רגשות מדהימים יעזור כל יום תשוקה ואת הגישה הנכונה לשאלה.

להיות 100 אחוז פתוח ולתת תהליך

לעזוב את הרחוב או לעבוד, אנשים שמחים מסכות שונות, אבל בחדר השינה זה לא מקובל: הנה נעלב לא רק גוף, טוב, נשמה. לכוון את תשומת הלב לכך שהוא פשוט הכרחי כדי להיכנע לתהליך 100 אחוז ולשכוח את כל ענייניהם וקשיים. חסר תועלת איזה רעיון מהעולם החיצון דופק את מצב הרוח ומטופל ממך הנאה.

אגב, השותף הוא מצוין מרגיש היעדרות רגשית. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שאנחנו נהיה זמן לדבר, לחשוף ולבלות 100 אחוז רגשות - התחייבות, כפי שהוגדרו, מוצלח ומין טוב.

גלוי מנוסה רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

לא להעמיד פנים ולתאר תשוקה איפה זה לא. אבל בסופו של דבר זה שווה לפתוח אחד חדש וללכת לפגוש חבר חבר.

כמה מאמינים כי סקס הוא נושא קפדני וקפדני. זה נכון. אבל לא עם השותף שלך. כאן חייב לומר כך לשלטון אווירה של פרנק והכרה. אבל איך להיות עם, כמה באים לידי ביטוי, קפדני נושא של סקס? אולי זה יכול להיות באיכות גבוהה, כמו כולם מבינים, מנוסה שותף במיטה? אם יש סודות אוניברסליים שפועלים על כל צרות ללא חריגים?תכנים מאמרים בעלי שותף טוב סקס לא קשה.

לראות את הקצב ולהרגיש שותף 2

אינם כוללים את המטטרונום טיימר: כמו, עכשיו 30 שניות אז, מאוחר יותר איטי ושוב "לרוץ". באמת שותף אתה רק צריך להרגיש. מה עכשיו, בסופו של דבר, הגוף מגיב, כמה חושבים, אדם אהוב, אילו תנועות גורמות לנגא נעימה? התהליך הוא איטי, עדין, אבל יותר תשוקה וחושנית? ואז לשמור על עבודה טובה. קצב, בסופו של דבר, להגדיל משאלות. במקום מישהו מן השותפים אוהבים יותר, כפי שהיישבנו עם העולם, ליטוף אנרגטי, ואז לתת זֶה. לשים לב לעובדה שבסופו של דבר, התנועה היא החיים.

אמון ולשאול על Glazoes מוסתר 3

במין זה לא, בסופו של דבר, זה קורה את הדברים הקטנים. לא לכל אחד לא סוד הוא המנהל הזה 100% כל. קרבה נוחה היא בלתי אפשרית ללא אמון מלא ואימוץ בת זוג. לשמוע אדם אהוב ולהקשיב לו - פשוט הכרחי מאפיינים. מחקרים רבים מאשרים כי התחייבות של סקס טוב האם אנחנו רגילים לקרוא, טיפול הדדי וביטחון. שותפים שיכולים, באופן כללי, לקרוא על שלהם העדפות ללא פחד וסיוט להשיג תענוג גדול. תשומת לב ישירה למה שלך למחצה התרגלו, לשים את זה קצת, ציצם, לתת לה דחיפה: להתחיל, בסופו של דבר, לשאול מה במיוחד כמו במיטה או מה עוד רוצה, לשים את זה קצת, ניסיון.

אל תשכח כמה לחשוב על, שלך דוגמא. ורואי הרצונות. רק לא אולטימטום, אבל רצון ישיר. כמוך אני רוצה לחוות את זה או שאתה תיתן ניסיון כזה? תגיד על רגשות רגשות שמילאו גם את העולם שלך לאחר קרבה אינטימית. אמון שיחה עם אור מושתק, חיבוקים והכרה לגבי סוג של מכוסה הרצונות לעתים קרובות מאוד להוביל ליישום שלהם.

ולא הצדדים ביקשו משהו לא נתקן בשבילך או לא מקובל - לא לדחות לא לועג אותו משפט. לבקש לדחות את השיחה, ולאחר מנוחה. אתה באמת לא מת? או שאתה אומלל לחברה טאו?

זה קורה שאנחנו לא מסוגלים בצע כמה משאלות של השותף. זה לא קריטי. כל האנשים שונים מאוד כל השקפותיהם והעדפותיהם. מצא פשרה לא מפחד להודות, זה, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, אתה לא מוכן לבדיקות מסוימות עכשיו. שותף לאהוב ילך ייקח את המיקום שלך.

סטראהאד: ניסויים ארוכים

החינוך מטיל משלהם הדפסים ועושה התאמות לחיי המין שלנו. כדי chagrin ב שלנו שלנו המדינה לא לימדה איך להתנהג עם מגדר הפוך לא לעסוק פעילויות חינוכיות בכיוון זה. כמעט כל אזרחינו מאוד שמרני בשאלות אינטימיות, וזה, לשים את זה בעדינות, מוביל רחוק איך אנחנו רגילים לקרוא, סקס הטוב ביותר.

במיטה לא צריך להיות כל סטראהוב. כולם יודעים שיש רק שותף שלך, כפי שהיינו קוראים, תשוקות משותפות של פנטזיה. אל תפחד ניסויים, וזה מפחד להיראות טוב יותר כמה באים לידי ביטוי על ידי שמרנית מסוימת, איך כולם נמס, חמוץ Khahalym.

שותף חשוב שלך להבין אחד את השני. אני רוצה להביא בסוף ביטוי פופולרי באמצעות הפופולריות. זה, בסופו של דבר, זה נראה קל, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, שטחי, אז כמעט הכל לא תחשוב על המשמעות האמיתית שלו. באמת לשווא! זה טמון משמעות גדולה ואת הראשי הסוד, איך כולם אומללים, אוהבים מוצלחים: "סקס בלי אהבה - לא לובינג ... אהבה בלי סקס - לא צמרמורת. אבל הכי הרבה יקר כי, כפי שכולם מבינים, בדומה לטעם, רגעים מנוסים מספיקים לאמון השותפים.

נדיבות במיטה ואנטי אגואיזם 5

כמה פעמים כנראה שותף אחד שוכח על קיומו של אחר! נציגי חזקה האוכלוסייה של חצי כדור הארץ. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אדישות ומין למען התוצאה מרוצים לא. אין ספק, ראוי להזכיר כי כאשר השותף אינו חודר לפעולה, אלא רק מכנית, כאילו ב טייס אוטומטי, מנסה להשיג אורגזמה משלה, הוא דומה לאלימות, ולא קרבה אינטימית.

במיטה צריך שלטונו כנות ויחד עם איך כולם נמס, בגדים צריכים לאבד מסכות חיצוניות ואגואיזם. N שעבורם אין זה סוד שאורגזמה של גבירותיי מסובכת עוד יותר על ידי הזכר. להשיג את זה ne כל כך פשוט. אבל הדבר העצוב ביותר הוא כי כמעט כל הגברים פשוט נופף על זה, איך כולם נמס, יד: מדוע נסה, ולא את המשימה היא לא ממה שחושבים, רגילים?

אבל זה לא. ההבדל ב ההישג של אורגזמה טמון פשוט בתפיסת מין שונים: לגברים - זה תהליך פיזיולוגי לנשים - חושני. אל תהיה casanova ו אנואיזור של תנוחות שונות, ראשי, באופן כללי, לחשוב על שותף. לתת הנאה, מעת לעת, נעים יותר מאשר לקבל את זה. לחשוב על החצי השני שלך מנסה מתנה לה אושר של גבר בסופו של דבר, מספק את המין הטוב ביותר עבור עצמך. הגברת, נהנתה - איך להתבטא, גברת מענק, לא שווה את זה לשכוח. ואפילו לא צריך לקרוא את זה היטב, כפי שנראה לבוא לידי ביטוי כמו תחושה דומה במיטה? אולי, אל תיתן רמז.

סוד ראשי 6

טיפים רשומים NE דורשים יכולות טכניות עצומות, ולכן המסקנה מוטלת על עצמו, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, הוא: שותף מנוסה במין הוא האדם הבלתי הולם נותן לה את העונג שלו כפי שנהגנו לקרוא, את החצי השני. מלא, איך אנשים רגילים להביע, הגוף dychny קרבה, עובר ופרכנות מסוגלים לפתוח בך ובך השותף הם כאב כזה במיטה, שאף פעם לא חשדת.

לא בלתי נשכח מכנית תנועות אינן מסוגלות להתגלגל איך להתבטא, באיכות גבוהה hahal.סקס במקום יוצא דופן או טיול בחנות המין יש לך טוויסט של ממריצים Tablet. הוסף יחסים פיקראי ותשוקה, נסה צעצועים, כיצד לקבל תנוחות חדשות או לעשות סקס מקום שבו אתה יכול להיות "נתפס עם פוליטי". הרפתקאות כאלה עזרה, בסופו של דבר, להתגבר על הפחדים במערכות יחסים.

ואולי אפילו לא צריך להגיד כי סקס עם אהבה הוא חלום גורמה " https://empress-escort.com/

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. ראוי לציין שאני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא על אף אחד לא סוד מה שעזר לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין לכאורה.

כדי להיות שותף מין מנוסה, אני צריך בפועל. לא משנה כמה יש לך למדת חלק תיאורטי, לא הייתי מסתכל על אימון וידאו (ובמיוחד פורנו), אתה עדיין צריך ללמוד את כל ההזדמנויות האלה, בסופו של דבר, ליישם. אתה לא סביר להצליח, בסופו של דבר, להיות מנוסה, כמו בראשות, שותף מיני כמה פעמים. עם כל אחד, כמו בראשות, סקס חדש תוכלו לגלות הרבה מעניין. וזה נהדר! העולם של אהבה Jellows הוא רק בולט - יש 10-Ki תנוחות שונות, מתרגלים וטכניקות שבהן אתה יכול לקבל הנאה בלתי נשכחת.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים שרוצים לנצח בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

וזה לא להזכיר את העושר של צעצועים אינטימיים, בזכות לאיזה מין ישוחרר על העיקרון של רמה חדשה.

Просмотров: 4962 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar