עיסוי טנטרה נחשב לגישה ייחודית לעיסוי שכן יש לו את הכוח לרפא ולאזן את הגוף והנפש כאחד.

סיכום:

עיסוי חושני ומעקצץ שנועד לחשוף מרכזי אנרגיה או צ'אקרות המשמשות להביא שלווה ואיזון.

עיסוי הטנטרה הוא טכניקה להתיר את קשרי המתחים הנפשיים. המטפל בעיסוי בדרך כלל נותן סטירות עדינות על עורם של לקוחותיו על מנת לגרום לו להפעיל את השרירים הספציפיים וגם גורם להם לרגישות באמצעות גירוי של כל עור הגוף שהם יכולים להרגיש רק לעתים רחוקות. הוא מכוון לפיוס עם החיים, הנאה גופנית וגם שיווי משקל רוחני.

לאחרונה הוקמו מספר בתי ספר לעיסוי טנטרה אשר מלמדים את חניכיו הן תיאוריה והן בפועל בהודו וכן במדינות אחרות כמו אוסטרליה וארה"ב וכו'.

טנטרה היא סוג של טיפול בעיסוי המתמקד בעיקר בחופש פנימי ובאיזון האנרגיות שלנו. עיסוי טנטרי בדרך כ ... Читать дальше »

Просмотров: 55 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

נעבור על איך לקבל את חווית העיסוי החושני הראשונה שלך ואיך להפיק ממנה את המקסימום.

לא תמיד קל להבין למה לצפות כשזה נוגע לעיסויים החושניים שהם מציעים. הרבה מהם הם אנשים בבגדים תחתונים ואחרים ילחצו עליך את הצד האחורי שלהם - וזה, בלי שאלה, מהנה. אז משהו לא יקרה אם תיגע בהם כשהם נשענים על הגב?

יותר מכל, אתה באמת לא צריך להיות נבוך או להתבייש בדרך אחרת במהלך כל התהליך הזה - זה אמור להיות על הנאה וחקר הגוף שלך!

זה אמור לספק גם את סוג הדומיננטיות האירוטית בראש וגם הקדמה שמתייחסת במלואה לשני נושאי העיסוי הארוטי - כלומר היכן סוגים אלה של שירותים זמינים (במיוחד מכיוון שאין הרבה מקומות בסביבה) ומי יכול לתת אותם (עיסוי ספקים).

שאלות מזויפות למאמר תרגול: מהם הסיכונים של עיסוי ארוטי ללא רישיון?

כיצד אוכל למצוא מטפל בעיסוי המ ... Читать дальше »

Просмотров: 88 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

רקמה עמוקה, עיסוי טיפולי. המטפל מבצע מניפולציות ברמות המיופשיאליות של השרירים עם משיכות קצרות ומהירות החודרות עמוק לתוך שכבות השרירים העמוקות ביותר כדי להפחית מתח ומתח כרוניים.

עיסוי רקמות עמוק הוא טכניקת עיסוי טיפולית בה המטפל מפעיל לחץ עמוק ללא הבחנה על רקמת השריר בכל הגוף. הוא מתמקד ביישור מחדש של שכבות עמוקות יותר של שריר ורקמות חיבור שהפכו לא מיושרות עקב שימוש חוזר או שימוש יתר.

עיסוי מפנק הוא עיסוי המשולב עם שמן, תחליב או קרם. זה בדרך כלל מספק יותר קלוריות מאשר עיסוי מסורתי.

כיום, יש מעט מאוד מרכיבים נחוצים אך חלקם יהיו תלויים בהעדפה. תכשיר ניקוי פילינג, כמו חמאת שיאה וסבון גליצרין מאפשר לעור לספוג את השמנים בצורה טובה יותר, ואז אתה יכול להשתמש בשמן משמש כדי לחות את העור עם ויטמינים A ו-D. בשילוב יחד, זה יצור את הלחות המושלמת עבור כל הגוף שלך בשילוב עם שמנים חמימים יותר לשרירי הצוואר והגב לפי הצורך. ... Читать дальше »

Просмотров: 51 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)