23:13
עיסוי טנטרה סידני

עיסוי טנטרה בסידני

מדיטציה טנטרית עושה עיבוד שלם על הגוף. הגוף והנפש שלובים זה בזה ותלויים זה בזה בעדינות כדי שתהליכים פיזיולוגיים שונים יתפקדו ביעילות. אדם צריך להעמיק אם הוא צריך ליצור קשר עם האני הפיזי והרוחני שלו. כאן נכנס לתמונה העיסוי הטנטרי בלונדון.

טנטרה היא כמו יוגה אבל במקום להתקדם לעבר מטרה רוחנית, היא נעה לעבר מדיטציה פיזית וחושנית. חווה את צורת המגע הקדושה ביותר עם עיסוי טנטרה בסידני. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

אולי לא יודעים זאת, אבל כל תנועה וולונטרית, גדולה או קטנה, היא חלק בלתי נפרד מהפילוסופיה הטנטרית.

זוהי סדנת טקס שחרור חושני לא מיני. זה הכל על חיבור ליכולת האורגזמית שלך במטרה להגיע לאורגזמה של הגוף המלא במקום אורגזמות המבוססות על דגדגן, מה שהותנה בך.

מרילין מונרו אמרה: "בכל רגע בחיינו אנחנו בתהליך של מוות. ובכל רגע שאנחנו חיים, אנחנו בתהליך של להיוולד". טנטרה מזמינה אותנו לעשות חשבון נפש ולזהות את הרצונות והצרכים שלנו כהתחלה חדשה ודרך חדשה לזרוח - כמעניק חיים במקום מתיחה של מוות; שוחקת את השכבות המחניקות האלה שהסתירו את האור הפנימי המדהים הזה הרבה יותר מדי זמן.

פיתוח מודעות לגבי הגוף שלנו – איך הוא מתפקד, איך הוא משתנה ומה מספק אותנו הוא הצעד הראשון לפירוק אותן פנטזיות שעוצבו על ידי אחרים. כשהייתי צעיר חשבתי שאורגזמות הן מידה אחת מתאימה לכולם כי זה מה שהמורה שלי אמר לי, אבל אני

בטנטרה סידני, המטרה שלנו היא להביא אותך למגע עם הגוף שלך, לטפח אהבה עצמית ולעורר את הביטחון הארוטי שלך. המפגשים שלנו בטוחים, משנים ונוגעים בכל הספקטרום של הרפרטואר החושני התומך בריפוי מיני בכל רמה

בחירת טנטרה צריכה להיות דיאלוג בינך לבין המתרגל לפני שאנו שולטים בה למה שאנו חושבים שיכול להתאים לך

לא נשעמם אתכם בפרטים, אבל NSW היא אחת המדינות באוסטרליה והיא כוללת את סידני כשוק המוני גדול וככזה, יש בה מכוני ספא רבים לעיסוי טנטרה.

עיסוי טנטרה בסידני זמין במספר מכוני ספא תאילנדים ושוודים.

טיפול עם כמה החלקות איטיות ולחיצות ארוכות עשוי להישמע משעמם לגברים עם רמות טסטוסטרון גבוהות, שבדרך כלל היו רגילים למפגשי סוף טוב מהירים.

הפגישה הממוצעת שמתפרשת על פני שעתיים או שלוש נועדה לנצל את כל קשת הטקטיקות שמומחי הטנטרה יכולים לזמן! אנשים רבים יוצאים עם תחושה נינוחה שלא הייתה להם כבר שנים.

השרירים מרגישים משוחררים, הביטחון העצמי מוגבר למרות בעיות אישיות כלשהן - ופשוט אין דאגות לגבי שאלות הקשורות לביצועים שהיו מטרידים חלק לפני פגישת ההכחשה העצמית המבישה הזו...

Просмотров: 619 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar