חַשׂפָנוּת. סמבה. וואטוסי. ההצלחה להופעה טובה היא לעתים קרובות ביכולת האתלטית של הרקדן של קצב וגמישות - בשילוב עם סיבובי שיער, ניעור רגליים, מחיאות כפיים ועוד.

ריקודי סטריפ קיים כבר מאות שנים והפופולריות הראשונית שלו נבעה ממועדוני ג'אז בניו אורלינס בסוף המאה ה-19, לאחר שגם האמנציפציה וגם הקוד נואר הועברו על ידי ממשלת ארצות הברית (זה היה בלתי חוקי עבור אנשים אפרו-אמריקאים לבצע תנועות רמיזות מיניות עד אז).

ריקודי בלט קלאסי היו בידור באירועים רשמיים, שבהם נשים היו מסתירות את שדיהן בצעיף ארוך כשהן מורידות את בגדיהן בלילה. וריקודים חברתיים בתחילת המאה ה-18 הפכו למה שרבים מכנים "באנבוריינג" מכיוון שהם יצרו תחפושת ממסגרות תיל שבה הם היו משתמשים כדי להחזיק את החצאיות שלה בזמן שהיא הופיעה על הבמה מוקפת מארבעת הצדדים בווילונות (אישה בשם אן מאוחר יותר כינה בנטון את אלה "מר

חשפניות צריכות ללמוד להש ... Читать дальше »

Просмотров: 59 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה בסידני

מדיטציה טנטרית עושה עיבוד שלם על הגוף. הגוף והנפש שלובים זה בזה ותלויים זה בזה בעדינות כדי שתהליכים פיזיולוגיים שונים יתפקדו ביעילות. אדם צריך להעמיק אם הוא צריך ליצור קשר עם האני הפיזי והרוחני שלו. כאן נכנס לתמונה העיסוי הטנטרי בלונדון.

טנטרה היא כמו יוגה אבל במקום להתקדם לעבר מטרה רוחנית, היא נעה לעבר מדיטציה פיזית וחושנית. חווה את צורת המגע הקדושה ביותר עם עיסוי טנטרה בסידני. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

אולי לא יודעים זאת, אבל כל תנועה וולונטרית, גדולה או קטנה, היא חלק בלתי נפרד מהפילוסופיה הטנטרית.

זוהי סדנת טקס שחרור חושני לא מיני. זה הכל על חיבור ליכולת האורגזמית שלך במטרה להגיע לאורגזמה של הגוף המלא במקום אורגזמות המבוס ... Читать дальше »

Просмотров: 621 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)